piątek, 13 lipca 2012

Witam

Jestem mamą 11 miesięcznych totalnie pod każdym względem innych bliźniaczek Kai i Igi. Do tej pory używałam bloga http://www.blizniakinawesolo.blog.onet.pl i tam też można poczytać nasze wcześniejsze przygody. Bloga zaczęłam pisać, kiedy Dziewczynki miały 4 miesiące.
Powód???
Chyba pokazanie wszystkim dookoła, że bliźniaki to nie koniec świata i można z nimi żyć, wszędzie chodzić, robić zakupy. Mama bliźniąt też może wyjść do kosmetyczki, kawiarni, czy na 'piwo' ze znajomymi i świat z tego powodu się nie zawali, a dzieci z tatą poradzą sobie rewelacyjnie.
Postaram się się skopiować tutaj historię z poprzedniego bloga, żeby wszystko było w jednym miejscu, ale to w miarę możliwości i chwili wolnego czasu.
Jestem bardzo otwarta na wszystkie komentarze, konstruktywną krytykę, maile, zdjęcia innych bliźniąt i historie, które chcecie mi po prostu przekazać.

Pozdrawiam i zapraszam do czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz